aqua-ro-design
Domov O podjetju Naše delo Ponudba Galerija slik Nasveti
Aktualne novice Aktualne cene Akvarij.com na Facebook-u
www.akvarij.com www.akvarij.com www.akvarij.com www.akvarij.com www.akvarij.com

NASVETI

ANKETA
Zanimam se za:

predhodne ankete

eNoviceENOVICE - želim se prijaviti na prejemanje novic spletne strani akvarij.com

DOMINIKANSKA REPUBLIKA

DOMINIKANSKA REPUBLIKA - nekaj koristnih informacij.

DOMINIKANSKA REPUBLIKA leži na otoku Hispaniola in na zahodu meji na Haiti, ki pa ni tako turistično razvit.
Država šteje nekaj čez 9milj prebivalstva z glavnim mestom Santo Domingo.
Denarna valuta je Peso, v večini govorijo Špansko, saj je bila to včasih Španska kolonija, prebivalstvo je pa pretežno Kreolsko.

Basilica de la Altagracia

Pot nas je vodila preko Graza do Frankfurta z Lufhanzo - ca 1h in nato z ca 10h letom do Punta Cane.
Condor ni ravno najboljša izbira letalskega prevoznika za tako dolgo pot.
Od letališča pa do hotela pa smo imeli ca 30min - ca 20km, a je potovanje vseeno trajalo skupaj 24h.

frankfurtPunta Cana z letalaCondor

Mi smo bili locirano na skrajnem vzhodu v kraju Punta Cana, a če bi se še enkrat vrnil v ta del sveta, bi si raje poiskal kakšen bolj zahodni kraj z malce bolj Karibskim pridihom, saj je našo obalo pred hotelom obdajal Atlantik, kar pa je pomenilo ogromne valove in nezmožnost snorkljanja.

veliki valovi Punta Canaveliki valovinori valovi

Že prvi dan so valovi pokazali svojo moč, ko sva z ta malo šla samo malce v morje nogice namočit.

big wavejezanerodnost

Hotel Grand Palladium pa je bil prva liga, vrhunski apartma, 7 različnih restavracij, nekaj celo ala cart, v nulo že malo kičasto dodelana, urejena in pospravljena okolica hotela.

hotel 5 zvezdicapartma dominikanakoncno postelja

pred hotelom smo imeli flamingote, v ribniku pa miljardo živorodk

flamingohotel gran palladium bavaro resortplaty in mecki

Hotelski komplet je bil ogromen, ogromno je bilo tudi različnih bazenov, ambient na plaži pravljičen, strežba na plaži kot v filmu, animacija vsako uro, zvečer vedno neki novi showi, koktajli vrhunski, prijazno osebje, hrana pa eh...ni da ni...

palme ob hotelusank ob bazenuurejena pot

recepcija hotelaza najmlajsev hotelu

bazen gran palladiumza martincketobogan

Vse so sproti sveže pekli in naredili so ti tisto kar si želel, omlete so bile fantastične, hobotnico sem jedel v vseh oblikah, otroci so se topili ob sladicah, frapeji so pa bili že tako vesoljski.
Če je kdo velik gurman mu vsekakor svetujem točno ta hotel.

Na tej destinaciji smo bili 17dni in dolgčas nam ni bilo niti 5min, čeprav smo bili locirani v hotelu in nismo imeli rentcarja, saj je bil kompleks tako velik, da smo še vsak dan odkrivali kakšen nov kafič, kakšno novo hrano in kakšen nov show...no roko na srce nam je to tudi bila prva dopustniška destinacija izven Evrope, pa nam je bila še zato toliko bolj zanimiva.

portretpoziranjesoncni vzhod Dominikanska republika

Sprehodi po peščenih plažah polnih palm so neomejeni in po plaži lahko greš dokler te noge nosijo.

palme ob plazidiving center Punta Canapogled na morje Punta Cana

tae boa na plaziplaza Punta Canapogled na morje

Vmes pa je veliko zelo preprostih stojnic, kakšnih zanimivih kotičkov za slikanje ali pa prodajalcev, ki ti ponujajo res marsikaj.

stojnica ob morjustojnice Punta Canamali kuza

prodaja ribpescene skulptureumetnost iz peska

Da pa ni bilo vse tako "enolično", smo si pa še omislili kakšen izlet, ki jih v hotelih ponujajo ogromno.
-plavanje z delfini - 80eur
-izlet na otok Catalina - 120eur
-izlet na otok Saona - 90eur
-fishing - 55eur

Mi smo se odločili za tri izlete in sicer.
Celodnevni izlet na otok Catalino, ki smo ga plačali kar pri enem lokalnem prodajalcu in ne v hotelu, kar pomenilo ca 50eur manj po osebi, pa še za ta malo nismo rabili nič plačat, a smo bili na trnih, če nismo slučajno bili prevarani.
Začelo se je tako kot je bilo dogovorjeno in so nas pobrali ob dogovorjeni uri, nato pa smo se nekje ustavili in naš šofer je rekel, da naj počakamo na nov avtobus in mu rečemo, da smo mi gosti z oznako rumene barve.
Malce čudno je vse to izgledalo, saj smo bili nekje bogu iza nogu, a po 20min je res prišel neki minivan in šofer se je drl Yellow with me in mi smo se pelali dalje proti ladijskemu prevozniku. Tam se je zgodba nekako ponovila, čeprav je bilo prvo zmenjeno, da gremo z velikim katamaranom na otok, smo se peljali s speedboatu, nazaj pa z katamaraom.
Na kratko povedano vse je štimalo, le na uro se ne smeš ozirat, saj vsi vse delajo zelo na easy in se jim gladko j...za čas, a vse jim nekako uspeva.
Vožnja s speedboati je bila nora, pokrajina in ambient pa že fejst kičast.
Da za popoldansko malico pečejo jastoge, kot mi čevape, je tam čisto normalno.
Otok Catalina je lociran južno in je že v Karibskem morju, kar pomeni, za kakšno stopinjo ali dve bolj toplo morje, na plaži ni več nadležnih valov, voda je kristalno čista in tudi z masko se da zelo uživat na koralnem grebenu. Ker traja vožnja z busem od hotela do ladje dobre 3h, nekaj podobnega še nato z katamaranom nazaj (s speedboatom le ca 30min) smo bili žal na otoku le krajši čas, so pa nam zato postregli z vrhunskim kosilom.
mini avtobus in vmesni postanek nekje kjer ni ničesar...no so pa nekaj pekli
avtobusrostilj

speedboat tja...
Caribbean speed bothvauzelo hiter coln

...in katamaran ter party na njemu nazaj
katamaranparty on katamarankatamaran Karibi

ter vmes uživanje na otoku
cuba libreCaribbean seaturkizno morje

jastogi in rarogigucci soncna ocalaDominikanska republika

Izlet na otok Saono je zelo podoben izletu na otok Catalino, a če ste že v tem delu sveta zelo svetujem, da obiščete oba otoka.
Otok Saona je tudi zelo lep kraj za potapljanje.

island SaonaKaribiotok Catalina

krizarka Carnival Miraclekaribsko morjemalica

raj na zemljisnorkljanje otok Saonavelika zvezda

Tretji nepozabni izlet pa je bil obisk Manati živalskega parka, ki je bil le par minut vožnje stran od našega hotela, tako da so prišli po nas kar z odprtimi avtobusi.
prevozveter v laseh

Posebnost v parku je ta, da so nam dali lastnega vodiča, ki nas je vodil po parku in nas seznanjal z prebivalci v parku in domačo kulturo.
vodictaino domorodcistik z domacini

Naredili smo par slik z mrožem in na sploh te v Dominikani paparaci spremljajo z fotoaparati marsikje in ti nato prodajajo atraktivne slike po kar visoki ceni za eno od 4 do 6eur.
poljubcektaino plesples domorodcev

Točka na i na v tem parku, pa verjetno tudi dopusta pa je bilo plavanja z delfini.
show delfinovsanjska zeljasisters

Prav tako ponujajo kar veliko različnih variant snorkljanja z bolj ali manj nevarnimi živalmi v morju ali v umetni zajezitvi morja in nasploh so Dominkanci kar zelo vešči turizma in ga znajo tržit.

Na severu vzhodu je še kar precej znan polotok Samana, kjer so snemali reklamo za Raffaelo in tam si je možno feb. ogledat tudi kite, saj potujejo takrat tam mimo.
samana kiti

Z hčerjo sva izvedla tudi nekaj potopov, kjer jih v diving centru sploh ni zanimalo ali imam opravljen izpit, izkaznice sploh niso pogledali in potopil bi se lahko tudi na globino 50m.
Tudi potopi so izgledali nekako v tem slogu...hčeri so kar na globini 15m jeklenko menjali, ko ji je spustil O-ring, enemu Francozu je po 30min zraka zmanjkalo, mene je pa kar sredi morja pri močnih tokovih in 4m valovih na površino poslal...dobro da sem imel svoj računalnik, saj drugače bi bilo nemogoče naredit varen 3min postanek na 5m.
Pri njih je vse na easy, kot da so vsi nakajeni.
Saj vsi ves dan nekaj delajo, a delo poteka zelo počasi in tudi delavcev je včasih dvakrat preveč, kot jih je potrebno za kakšen opravek.
dive masterdivingdiving catalina

morske ribemurenaanemona

Večerne ure smo preživljali na različnih lokacijah našega hotelskega kompleksa, saj je imel res kaj ponujat in je bil tako velik, da je vmes vozil celo vlakec.
koktaljiMichael Jacksonmiki miske

novoletna jelkanocno kopanjebazen pred hotelom

Žal so bajni bazeni potegnili za sabo tudi davek in so v posteljo z velikimi bolečinami spravili našega najmlajšega člana...dva malce manj lepa dneva, obisk lokalne bolnice in bilo je bolje...a pozor to nas je stalo 800eur (samo prevoz z rešilcem iz hotela do bolnišnice ca 15min 220eur)...no saj smo dobili vse povrnjeno, ker smo bili zavarovani, zato brez zavarovanja se nikakor ne podajajte v takšne kraje.

Komarji moteči, a ne tako zelo.

Vreme lepo, vroče, a tako kot na vseh teh destinacijah pride neurje iza ovinka in zgine čez 10min, a teh ekstremom ni bilo veliko.
Na plaži vedno malo piha, kar je zelo prijetno, saj ponavadi ni nikoli nad 32C, a je lahko kar precej varljivo za opekline.
Dopust v teh krajkih je najmanj zaželeno rezervirat od maja do novembra, saj je takrat čas ciklonov in lahko zaradi toplega Karibskega morja, včasih iz morja na obalo prinese tudi kakšen orkan z močnimi vetrovi, ciklon pa poskrbi za več dnevno deževje.
nevihta na otokumavrica

Ker smo še takrat imeli kar malega otroka nekako na lastno pest nismo raziskovali otoka, so pa ceste kar zelo nevarne, tudi vožnja je kar precej nepredvidljiva, saj prometni predpisi tukaj ne veljajo isto kot pri nas in ima prednost ponavadi tisti, ki je hitrejši, močnejši ali preprosto pogumnejši .
In na cesti je kar nekaj zelo velikih vozil, čudnih vozil in ćudnih načinov prevoza.
chicita bananacuden prevozvaren prevoz

tezka vozilaschool busmotor

Da je že malce stran od hotelskega blišča revščina zelo velika pa smo si lahko ogledali, ko smo se peljali na kakšne izlete.
revscinasolarkesluzkinja

mesnicaavtomehanikelektricna napeljava

©2012 www.akvarij.com servis, prodaja in vzdrževanje akvarijev ter ribnikov | Vse pravice pridržane.
Kontakt: 041 697 116 [Robert Leitinger], e-pošta: info@akvarij.com
Smo: 26.4.2024, 2:43:28 | obiskovalec številka: 6811728 | Izdelava spletne strani in gostovanje www.sloHost.net